vineri, 18 ianuarie 2013

Cristina si Ionel - Trash the dress - Chocolaterie

Am incheiat si acest sezon cu un o sedinta foto "Trash the Dress" prin Europa. De acesta data am fost in Belgia si Olanda. A fost o experienta minunata pe care am trait-o alaturi de Cris si Ionel. Cand am plecat de acasa ne-am gandit la multe cadre cu ploaie, dar spre surprinderea noastra a plouat foarte putin si doar in timpul saptamanii. Am stat in Belgia 12 zile ca sa putem lucra 2 weekend-uri, dar am profitat si in timpul saptamanii de putinul timp liber pe care il au Cristina si Ionel. Am incercat sa facem o selectie cu fotografiile realizate dupa nunta lor, pe care le-am impartit in mai multe articole ca sa ne fie mai usor sa procesam toata informatia. Vor mai urma si alte articole in curand.
Bineteles, prima locatie la care ne-am gandit, atat pentru degustat, cat si pentru fotografiat, a fost o ciocolaterie belgiana. Au urmati si alte sedinte foto prin Bruxelles, Bruges, Modave si Amsterdam.

Niciun comentariu: